Vratky, výměny a reklamace
Ať už potřebujete odstoupit od smlouvy a vrátit zboží, vyměnit nevhodnou velikost či reklamovat zboží, prosíme, vždy co nejpečlivěji nejdříve vyplňte formulář, abychom měli všechny potřebné informace a mohli váš případ vyřešit co nejrychleji.
Výměna a vrácení zboží
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující - spotřebitel podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů zásadně do 14 dnů od převzetí zboží, a to jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči prodávajícímu. Nejprve co nejpečlivěji vyplňte formulář. V případě, že od smlouvy odstoupíte, zboží nám můžete předat osobně na naší prodejně, nebo jej na vlastní náklady zašlete jednou z následujících možností:
- Na adresu prodejny: Krmíme Zdravě, Horní Hbity 1, Jablonná, 262 63
- Balíkovna: Jablonná SAZKA Koruna, Jablonná 26, 26266
- PPL parcelshop: KM10326263, Koruna PB, Jablonná 26, Jablonná
- Zásilkovna Z-box (max do 5kg): Jablonná 46, 262 63, ID 21145
Kontaktní e-mail: info@krmimezdrave.cz; kontaktní telefon: 606 248 234.
Nad rámec zákonného práva na odstoupení od smlouvy umožňujeme rovněž výměnu zboží (např. při koupi špatné velikosti) ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V tomto případě si prosím nejprve udělejte novou objednávku (na jinou velikost totožného zboží), nebo se alespoň telefonicky (606 248 234) ujistěte, že výměna bude možná a že je zboží k dispozici.
Zboží, prosím, vracejte úplné, nepoškozené, bez známek užívání a čisté, pokud možno v původním obalu (s visačkami identifikujícími zboží, s dokumentací a veškerým příslušenstvím, atp.). Upozorňujeme, že kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se kupující seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Vezměte, prosím, na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce:
- zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího (např. speciálně namíchané müsli) nebo pro jeho osobu,
- zboží, které podléhá rychlé zkáze,
- zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
Reklamace
V případě reklamace zboží či rozbité zásilky, prosíme, nejprve vyplňte formulář. Následně se s Vámi spojíme a dohodneme další postup.
Pokud si s odstoupením od smlouvy nebo reklamací nevíte rady, zavolejte na 606 248 234 a společně to vyřešíme. Bližší informace ohledně odstoupení od smlouvy a ohledně reklamace zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.